Squadra Corse va ofera solutia completa si definitiva  pentru problemele cauzate de infundarea filtrului de particule (DPF) – eliminarea lui fizica si anularea din soft a intregului proces de gestiune a acestuia. Prin anularea lui din software nu vor mai exista niciodata probleme cu filtrul de particule, nu va mai trebui regenerat si nu vor mai exista becuri aprinse in bord.

Filtrul de particule este consumabil si durata de viata este garantata de producator la aproximativ 150.000km, durata care depinde insa foarte mult de stilul de condus al fiecaruia, de traseele parcurse (un autoturism care ruleaza preponderent urban va avea probleme cu filtrul de particule mult mai repede decat unul care ruleaza indeosebi  extraurban), si de combustibilul folosit. Solutiile de curatare chimica sau cu jet de apa sunt inutile atunci cand filtrul de particule depaseste perioada lui de utilizare, mai devreme sau mai tarziu filtrul de particule tot va trebui inlocuit sau eliminat.

Problemele cauzate de un filtru de particule infundat: - Pierderi de putere
- Martor de avertizare (chekengine) aprins in bord
- Intervale de regenerare scazute, ceea ce duce la un consum crescut de combustibil din cauza procesului de postinjectie
- Degradarea rapida a uleiului
- Uzarea prematura a turbinei datorita dificultatii evacuarii gazelor de esapament

Cum va functiona masina dupa indepartarea filtrului?

Raspunsul este unul foarte simplu: mult mai bine. In primul rand veti scapa de martorii aprinsi din bord, de mersul in regim de avarie si de fumul excesiv. In al doilea rand, prin eliminarea fizica a filtrului de particule gazele de esapament vor fi evacuate mult mai usor (un filtru de particule infundat avand efectul unui ‘dop’), astfel incat motorul va funciona mai lejer.

Voi avea probleme la inspectia periodica dupa anularea filtrului de particule?

Nivelul de noxe masurat la ITP este dat de catalizator, iar aceasta componenta nu este afectata atunci cand se elimina filtrulul de particule colmatat. Asta insemna ca o masina la care sa eliminat filtrul de particle atat fizic cat si software va trece fara probleme testul de opacitate.

Cat ma costa anularea filtrului de particule?

Anularea filtrului de particule este o varianta de luat in calcul, daca ne gandim la pretul ridicat pentru inlocuirea lui (aproximativ 1000-2000 euro), costul carburantului consumat sau timpul pierdut cu regenerarile fortate ce se pot efectua doar cu testerul fabricantului si produc uzura suplimentara motorului.
Pretul operatiunii de anulare din soft variaza intre 200 – 300 euro in functie de modelul masinii. Pentru eliminarea fizica a filtrului de particule va rugam sa ne contactati telefonic pentru a va face o oferta de pret.

Comments are closed.